بازداشت مرد شیطانی که با شگردی خاص پول به جیب می زد / در گلستان فاش شد

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی، اظهار داشت: کارمند یکی از اداره‌های علی آبادکتول که با ادعای نفوذ در دادگستری از مردم پول می‌گرفت، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از آن که کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمدهای زیاد این متهم  مشکوک شدند، تحت نظر قرار گرفت و پس از چند ماه رصد، متوجه شدند این فرد با این ادعا که با یکی از قضات دادگستری ارتباط دارد، کارچاق کنی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان، تصریح کرد: این فرد با ادعای تغییر رای پرونده به نفع یکی از طرفین از طریق نفوذ، از افراد پول می‌گرفت.

آسیابی ادامه داد: کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارچاق‌کن را هنگام دریافت پول بازداشت کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: بررسی‌ها و رصد چندماهه فعالیت های این فرد مشخص کرد، وی با هیچ فردی از دستگاه قضایی استان ارتباطی ندارد و با وعده‌های دورغ از مردم کلاهبرداری می‌ کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از ابتدای امسال تا پایان شهریور 24 کارچاق‌کن در حوزه‌های قضایی استان شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز گزارش‌های مردم درباره کارچاق‌کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

کدخبر: 933297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟