امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی شهرستان‌های اردبیل، بیله سوار و پارس‌آباد

حمید قویدل شامگاه ۱۲ مهر با اعلام این خبر گفت: طبق گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرستان‌های اردبیل ( روستای سامیان)، بیله سوار (سطح شهر) و پارس آباد (سطح شهر)، نیروهای امدادی در منطقه حاضر شده و در حال امدادرسانی می‌باشند.
وی با بیان اینکه در این حادثه تا کنون ۹۶ نفر حادثه دیده گزارش شده است، گفت: بارش‌های رگباری، سیل و آبگرفتگی در مسیل‌ها و معابر این شهرستان‌ها را درگیر کرده و از ساعات اولیه نجاتگران این جمعیت در حال ارائه خدمات در این منطقه هستند.
این مسئول بیان کرد: از ساعات اولیه ۳ تیم سیلاب و ۲ تیم تغذیه و اسکان متشکل از ۱۷ نفر نیروی عملیاتی با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافته‌اند.
قویدل گفت: در این حادثه تیم‌های عملیاتی با استفاده از ۵ دستگاه موتور پمپ لجن کش اقدام به تخلیه آب ۱۶ باب منزل مسکونی و یک مدرسه کرده اند.
وی ادامه داد: دربین حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی شهرستان اردبیل نیز ۱۰ تخته پتو، ۷ تخته موکت، ۳ شعله والور، ۳ ست ظروف، ۴۰ کیلوگرم برنج، ۳ ثوب بلوز زنانه و یک ثوب شلوار و گرمکن مردانه توزیع شده است.
قویدل از هموطنان خواست، در صورت وقوع حوادث می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کدخبر: 934158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟