لندکروز لاکچری در تهران شکار پلیس شد + علت و جرم

به گزارش رکنا ، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز قاچاق در محدوده میدان جهاد در خیابان فاطمی تهران تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شده و تردد خودروهای عبوری را تحت نظر قراردادند.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌ها مشخص شد که خودروی مذکور به شکل قاچاق وارد کشور شده و مدارک مربوط به پلاک با خودرو متفاوت است، گفت: با  کنترل ورود و خروج خودرو در نهایت ماموران موفق شدند تویوتا لندکروز مذکور را در محدوده بزرگراه شهید تندگویان  شناسایی و توقیف کنند. در بررسی های اولیه مشخص شد پلاک نصب شده بر خودرو جعلی و فاقد اصالت است.

افشاری افزود: در ادامه راننده بازداشت و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی منتقل شد که این فرد در جریان تحقیقات انجام شده به مخدوش بودن اصالت خودرو اعتراف کرد و گفت که این خودرو فاقد مجوزهای گمرکی است و به شکل قاچاق وارد کشورشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی خودروی کشف شده نیز گفت:‌ کارشناسان مربوطه ارزش خودروی مکشوفه را دستکم  ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی در این خصوص  پرونده‌ای مقدماتی با موضوع قاچاق برای مالک خودروی تویوتا لندکروز تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین خودروی مذکور نیز توقیف شد.

کدخبر: 934953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟