مرد شیرازی در دام زن خیانتکارش افتاد / مهریه پرداخت نکرده بود

به گزارش رکنا، زن خیانتکار که برای اجرای حکم شلاق به دادسرا رفته بود، وقتی با شوهرش مواجه شد حکم جلبی را که از او داشت به ماموران داد و شوهر شاکی به خاطر پرداخت نکردن مهریه بازداشت شد.

این اتفاق عجیبدر شیراز رخ داده و پرونده آن هنوز در جریان است و در این پرونده مرد جوانی علیه همسرش شکایت کرد و گفت: زنم پریا با مردی رابطه دارد، من علیه او مدارکی دارم.

زمانی که پریا دستیگر شد به داشتن رابطه اعتراف نکرد اما مدارک چیز دیگری را نشان می‌داد. مرد شاکی به نام امیر در دادگاه گفت: 6 ماه از تولد فرزندمان می‌گذشت که متوجه تغییر رفتار همسرم شدم. او به بهانه گریه بچه به اتاق بچه‌مان می‌رفت و ساعت‌ها با تلفن همراهش مشغول می‌شد. یک روز متوجه شدم او به مردی غریبه پیام می‌دهد. رد او را زدم و صدایش را حین صحبت با آن مرد ضبط کردم ضمن اینکه پیام‌های او نیز هست که از دادگاه درخواست دارم استعلام کند.

با توجه به شکایت این مرد و استعلام دادگاه از مخابرات مشخص شد پریا پس از به دنیا آمدن فرزندش با مردی غریبه وارد رابطه شده و از نبود شوهرش استفاده می‌کرده است. به این ترتیب پریا و مردی که با او در ارتباط بود، بازداشت شدند و دادگاه آنها را به شلاق و تبعید محکوم کرد. با تایید حکم این بار پریا درخواست طلاق کرد اما امیر نمی‌دانست که همسرش چه تله‌ای برای او گذاشته است.

امیر در این باره گفت: بعد از اینکه پریا محکوم شد به من گفت رضایت بده و من هم مهریه را می‌بخشم؛ این‌طوری توافقی جدا می‌شویم و همه چیز تمام می‌شود. اما من می‌خواستم پریا تنبیه شود و خودم با چشم خودم تنبیه شدنش را ببینم چون غرورم جریحه‌دار شده بود. می‌دانستم پریا درخواست مهریه کرده است اما نمی‌دانستم آدرس اشتباه داده تا به من ابلاغ نشود و دستگیر شوم. روز اجرای حکم پریا، وقتی رفتم تا شلاق خوردن او را ببینم و دلم خنک شود یک‌دفعه پریا من را به مامور نشان داد و کاغذی به او داد. مامور هم به من گفت پریا حکم جلب سیار دارد و من بازداشت هستم. آن‌قدر متعجب هستم که نمی‌دانم چه بگویم.

محمدهادی جعفرپور، وکیل دادگستری، درباره این پرونده گفت: امیر در جریان شکایت همسرش نبوده و وقتی احضاریه برای او رفته اصلاً آن را پیگیری نکرده و جدی نگرفته است به همین دلیل هم حین شلاق خوردن همسرش متوجه شده چه اتفاقی برایش افتاده است. طبق قانون، مهریه حق پریاست و اگر امیر آن را نپردازد ممکن است با خطر زندان مواجه باشد. او فعلاً در شوک است و تصور نمی‌کرد عدم پذیرش شرط همسرش برای بخشش مهریه باعث چنین دردسری برای او شود.

او در جواب این سوال که آیا به زن خیانتکار مهریه تعلق می‌گیرد یا خیر گفت: پریا رابطه نامشروع کلامی ‌داشته و طبق قانون به او مهریه تعلق می‌گیرد.

 

کدخبر: 935877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟