دستگیری سارق شبانه رینگ و لاستیک‌ خودروها

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامحسین عرب ۲۲ مهرماه بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت رینگ و لاستیک در شهرستان دامغان شناسایی و دستگیری سارق با سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ آزادی با بکارگیری منابع و مخبرین و اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، هویت سارقی که اهل یکی از استان های شرقی کشور بود و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت های رینگ و لاستیک می کرد را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر می کنند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه متهم ۲۸ ساله معتاد و دارای سابقه کیفری بود که پس از انتقال به کلانتری و مشاهده مستندات کافی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه ارتکابی اعتراف کرد تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در سطح شهرستان دامغان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه متهم رینگ و لاستیک های به سرقت رفته را به یکی از شهرهای شمالی کشور منتقل و در آن شهر فروخته بود خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شد.

وی از برخورد با سارقان و متخلفان خبر داد و گفت: پلیس با متخلفین برابر قانون برخورد و اجازه عرض اندام به آنها نخواهد داد.

 

کدخبر: 936856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟