طلاق به جای  قتل همسر با تصور خیانت ! /  مرد همسرکش در افسوس انتخاب اشتباه !

به گزارش رکنا ،  این حادثه نوزدهم مهر امسال اتفاق افتاد.آن روز به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی جوان در خانه اش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. عامل جنایت کسی جز همسر این زن نبود که ساعتی پس از قتل همسرش به سراغ مرد آشنایی در یکی از خیابان های تهران رفته و چاقو چندین ضربه به وی زده بود. این متهم در جریان درگیری دوم دستگیر شد و انگیزه اش را سوء ظن به همسرش دانست. مرد مجروح شده به بیمارستان انتقال یافت و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

کاش طلاق را انتخاب می کردم

متهم به قتل دیروز در جلسه بازپرسی به گریه افتاد و گفت از قتلی که مرتکب شده به شدت پشیمان است. او بین دو گزینه طلاق و جنایت گیر افتاده بود که جنایت را انتخاب کرد. اما دیروز درحالیکه اشک می ریخت گفت که ای کاش طلاق را انتخاب کرده بود.

انگیزه ات از قتل همسرت چه بود؟

فکر می کردم او به من خیانت می کند. درحالیکه او هرچه می خواست من برایش فراهم می کردم و نه نمی گفتم. وضع مالی من خوب است؛ مغازه ساندویچی دارم و ماهیانه 80 میلیون تومان در آمدم است. دو فرزند هم داریم و هیچ مشکلی در زندگیمان وجود نداشت با این حال او به من بی توجهی می کرد.

مطمئنی که اشتباه نمی کنی؟

واقعا نمی دانم. پارسال گوشی موبایلش را که برای تعمیر بردم متوجه پیامک های مرموز او شدم.همسرم با مرد آشنایی که بعدا متوجه شدم خواستگارش بوده، پیامک های مرموز رد و بدل کرده بودند.همسرم اما زیر بار نمی رفت و می گفت تصور من اشتباه است و بدبین هستم. حتی من متوجه شدم که آن مرد آشنا به حساب همسرم پول واریز کرده است. همسرم اما می گفت شاید اشتباه شده است و بهانه های الکی می آورد.دیگر نتوانستم این وضعیت را تحمل کنم و نقشه دو جنایت کشیدم.

از روز اجرای نقشه هایت بگو؟

آن روز با همسرم درگیر شدم و ابتدا او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. سپس به سراغ مرد آشنا رفتم اما در محل کارش نبود. به من گفتند حوالی میدان شوش است. به آنجا رفتم و او را هم با چاقو زدم. اما حالا به شدت پشیمانم وروزی هزار مرتبه خودم را سرزنش می کنم؛‌کاش همسرم را طلاق داده بودم.

 

کدخبر: 937287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟