تبرئه در قتل ناموسی با اثبات خیانت همسر ! / زنش با باجناق و شوهرخواهر قاتل رابطه داشت !

متهم مدعی است همسرش با چندین مرد رابطه داشت و برایش واضح و روشن بود که او مهدورالدم است.

درجلسه رسیدگی به این پرونده که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند. آنها درخواست قصاص کردند و گفتند: دختر ما پاک دامن بود. دامادمان دروغ می‌گوید او همیشه به دخترمان تهمت می‌زد و او را اذیت می‌کرد و با کتک زدن‌هایش شکنجه می‌کرد. ما درخواست قصاص داریم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: همسرم با باجناقم و شوهر خواهرم رابطه داشت. من این موضوع را فهمیده بودم. وقتی موضوع را مطرح کرد زنم حرفم را رد کرد او به همه می‌گفت من اشتباه می‌کنم در حالیکه دروغ می‌گفت. او با دیگران رابطه داشت. ضمن اینکه من چند شماره تلفن در کشوی میز پیدا کرده بودم که مربوط به کسانی است که همسایه ما هستند و همسرم با آنها رابطه داشت.

این ادعای متهم در حالی مطرح شد که تحقیقات نشان داده زن جوان با باجناق و شوهرخواهرش رابطه نداشته است و آن دو مرد نیز این اتهام را رد کرده‌اند. مرد همسرکش در این باره گفت: من اطمینان دارم که آنها با همسرم رابطه داشتند. از نوع حرف زدنشان می‌دانستم که رابطه دارند.

در پایان هیات قضات وارد شور شدند و با توجه به اینکه متهم همسرش را با اعتقاد مهدورالدمی‌ به قتل رسانده بود او را به 10 سال حبس و پرداخت دیه در حق اولیای دم محکوم کردند.

کدخبر: 937298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟