قاتل داریوش مهرجویی و همسرش کیست ؟!  /باغبان قاتل است !

اختصاصی رکنا / ساعت11 و 35 دقیه شب سه شنبه بود که رکنا خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی که یک نفر بود را انتشار داد و این درحالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنوان قبلی بازداشت شده است.

 

از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه زنی ها پلیس به سرنخ هایی رسید تا اینکه پس از مظنون گیری های گسترده با اعترافات متهمان قبلی   عصر سه شنبه قاتل اصلی  بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است !.

همان شب رکنا خبر بازداشت قاتل اصلی را منتشر کرد حالا بعد از گذشت 2 روز دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتا اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش یعنی همان روز انتشار خبرش در رکنا بازداشت شده است.

خبرگزاری رکنا ضمن عذرخواهی از خانواده و بستگان این کارگردان شهیر و تسلیت دوباره برای این غم بزرگ لازم می داند توضیح دهد که خبر منتشره بدون هیچ عناد ورزی و قصد تخریب شخصیت خانوادگی خانم محمدی فر صورت گرفته است و دیدگاه رکنا در این پرونده صرفا پلیسی و در جهت کشف بوده است و رکنا در همه پرونده های جنایی همیشه سعی داشته است دوشادوش کنار خانواده قربانیان و داغدیده گان باشد و اگر اشتباهی صورت گرفته است عمدی نبوده است. 

 

 

کدخبر: 938241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟