بازداشت زوج جوان در سناریوی قتل جوان تهرانی در محله افسریه + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، شامگاه جمعه 27 مهرماه خبر قتل مرد جوانی از سوی بیمارستان بعثت به کلانتری افسریه گزارش شده که بنابر اعلام ماموران سریعا به بیمارستان اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل که در صحنه جرم حضور داشته و توسط مامورین بازداشت شده با مقتول آشنایی از گذشته داشته و بر اثر یک درگیری لفظی او را به قتل رسانده است.

بعد اعلام این خبر به بازپرس کشیک امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امورجنایی تهران وی با حضور در محل نگهداری جسد تحقیقات اولیه را شروع کرده و ابتدا دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را برای بررسی های بیشتر صادر کرد.

بازپرس امیرحسین علیمردان در مرحله بعد متهمین را برای شنیدن اظهارات و اعترافاتشان به شعبه ۱۰ دادسرا فراخوانده و در جریان این اعترافات متوجه می شود که متهمین که زن و شوهر هستند در حال عبور از خیابان بودند و همین لحظه مقتول که از قبل با آنها آشنایی کمی داشته با متلک گویی باعث خشم و عصبانیت قاتل شده و او چاقو را از جیبش بیرون آورده و به ضربات چاقو مرد جوان را به قتل می رساند.

صبح امروز با شنیدن اخرین اظهارات زن آمریت در قتل و مرد به عنوان قاتل اصلی تحویل کارآگاهان پایگاه دهم پلیس اگاهی برای تکمیل و شناسایی زوایای مختلف پرونده را صادر می کند.

کدخبر: 938722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟