بازداشت مردی در لباس پلیس که میلیاردی به جیب می زد / در شیراز فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: شخصی به کلانتری 26 رحمت شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد فردی خود را پلیس معرفی و مبلغ 700 میلیون ریال از من بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ و متواری شده و دیگر جوابگو تلفن من نیست که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 26 رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مامورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مرد 28 ساله تا کنون به 12 نفر پیشنهادهای وسوسه انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از 15 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و 2 دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: از آنجا که ارتکاب اینگونه جرائم ممکن است در اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه اثر سوء داشته باشد؛ لذا ‌برخورد با این افراد مجرم در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و با هماهنگی دستگاه قضایی با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

کدخبر: 938804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟