این افسر پلیس شکارچی 200 دختر بود / حکم نهایی صادر شد + عکس

به گزارش رکنا، لوئیس ادواردز، افسر سابق پلیس پس از آنکه به جرم خود اعتراف کرد از سوی دادگاه با تخفیف روبه‌رو و هر چند به حبس ابد محکوم شد اما می‌تواند پس از تحمل دست‌کم 12 سال حبس، درخواست آزادی مشروط کند.

این مرد 24 ساله که به‌عنوان افسر در پلیس ولز جنوبی کار می‌کرد، در شبکه‌های اجتماعی خود را پسری 14ساله جا زده و از این طریق دختران نوجوان را فریب می‌داد. او از قربانیانش می‌خواست عکس‌های خصوصی خود را برایش بفرستند و پس از دریافت این عکس‌ها شروع به تهدید آنها می‌کرد. ادواردز متهم است که از حدود 22 دختر نوجوان باجگیری کرده و 138 نفر از آنها را با تهدید مورد سوءاستفاده قرار داده است.

قاضی تریسی لوید که رسیدگی به پرونده این متهم را برعهده دارد گفته است که متهم همه قربانیانش را در فضای مجازی شناسایی می‌کرد. او خود را هم سن و سال دختران نوجوان جا می‌زد و با استفاده از عکس‌های دستکاری شده جعلی، آنها را فریب می‌داد. وی سپس به عکس‌های خصوصی قربانیانش دست پیدا می‌کرد و زمانی که قربانیان دستورات او را اجرا نمی‌کردند، آنها را تهدید می‌کرد. حتی وقتی طعمه‌هایش التماس می‌کردند که عکس‌های آنها را پاک کند، به تهدیدهایش ادامه می‌داد و از دختران نوجوان سوءاستفاده جنسی می‌کرد.

به‌گفته قاضی، تهدیدهای این مرد حتی باعث شده بود که تعدادی از قربانیان او تصمیم به‌ خودکشی بگیرند.

اقدامات سیاه این افسر پلیس ادامه داشت تا اینکه برخی از دختران ماجرا را با والدین‌شان در میان گذاشتند و به این ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت و متهم شناسایی و دستگیر شد. او بلافاصله پس از شناسایی شدن، از نیروی پلیس اخراج شد و حالا قاضی پرونده گفته است که وی در جریان جرائمی که مرتکب می‌شده، از عنوان پلیس استفاده نمی‌‌کرده است. به‌گفته قاضی پرونده، اقدامات متهم آسیب روحی قابل توجهی برای قربانیانش در پی داشته و این کار او به اعتماد عمومی به پلیس آسیب رسانده است.

ادواردز در یکی از موارد دختری را تهدید کرده بود که درصورت ممانعت از ارسال تصاویر مدنظر او، در خانه آنها بمب‌گذاری کرده و والدینش را به ضرب گلوله خواهد کشت.

هر چند در آخرین جلسه دادگاه، متهم حضور نداشت اما قاضی با توجه به مدارک و شواهد او را به حبس ابد محکوم کرد اما از آنجا که وی حاضر شده بود به جرم خود اعتراف کند، می‌تواند پس از تحمل دست‌کم 12سال حبس درخواست آزادی مشروط کند.

کدخبر: 940265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟