دخالت ۲غریبه در اختلاف۸۵۰ میلیونی به جنایت منجر شد

به گزارش رکنا، مردی که با ادعای طلب چند صد میلیونی مقابل خانه یکی از آشنایانش رفته بود در جریان نزاعی خونین کشته شد.

ساعات اولیه بامداد یکشنبه ساکنان یکی از خیابان های قلهک فریاد‌های شبانه مردی را به پلیس گزارش کردند که به نظر می‌رسید برای دریافت طلب خود مقابل خانه مرد بدهکار رفته بود. اما وقتی ماموران رسیدند کار از کار گذشته و ماجرای درگیری طلبکار و بدهکار به قتل منجر شده بود.

شاهدان در تحقیقات اولیه به ماموران کلانتری قلهک گفتند: مقتول فریاد می‌زد یا  پولم را می‌دهی یا آبرویت را می‌برم تا همه بدانند که تو پول مردم را می خوری. اما دقایقی بعد صدای فریادهایی که به گوش می‌رسید و حکایت از  تهدید داشت، جای خود را به فریاد برای کمک داد، این بار همان مرد جوان با ناله فریاد می‌زد: چرا می زنید. بعد ما خودمان را رساندیم و با پیکر خونین مواجه شدیم.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند مقتول با یکی از ساکنان آن محله مشکل داشته و قتل هم مقابل خانه همان فرد رخ داده است مرد کشته شده هم قبل از درگیری خونین نام او را فریاد می‌زد.

با بدست آمدن این نتایج مردی که نامش فریاد زده می‌شد بازداشت شد و در تحقیقات گفت: مقتول، ساکن یکی از شهرهای غربی کشور بود و مدتی می‌شد که او را بواسطه معامله ماشین می شناختم. امشب جلوی خانه من آمد و مدعی شد که 850 میلیون تومان به او بدهکارم. هر چه گفتم من پولی از تو نگرفته‌ام، قبول نکرد و همچنان اصرار داشت یا پول را بدهم یا آنقدر داد و فریاد می‌کند که آبرویم برود.

متهم ادامه داد: خیلی سعی کردم او را آرام کنم اما بی‌فایده بود؛ فریاد می‌زد پولم را بده. با این کار داشت آبرویم را می‌برد. برای همین با یکی از دوستانم تماس گرفتم و کمک خواستم. دوستم هم پیشنهاد داد افرادی را بفرستد تا او را کتک بزنند که شاید بترسد و برود. مدتی بعد دو نفر که دوستم فرستاده بود جلوی خانه‌ ما رسیدند اما اینکه آنها چه کسانی بودند و چرا ماجرا منجر به قتل شد، نمی‌دانم.

در پی این گفته‌های مرد دستگیر شده کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری دوستش اقدام کردند و دومین نفر هم در این پرونده بازداشت شد. این مرد جوان هم گفته‌های مرد اول را تایید کرد و گفت: زمانی که دوستم با من تماس گرفت و ماجرا را گفت، با دو نفر از دوستانم تماس گرفتم و خواستم جلوی در خانه او بروند و هر جور که می‌توانند ماجرا را تمام کنند. اما من از آنها نخواستم آدم بکشند و هرگز تصور نمی‌کردم برداشت آنها از اینکه ماجرا را تمام کنند این باشد که دست به چاقو شوند و یک نفر را به قتل برسانند.

بدنبال اظهارات دو مرد جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت دو نفری را که با مقتول درگیر شده بودند، صادر کرد و در نهایت چند ساعت آنها دستگیر شدند. در حال حاضر نیز هر چهار نفر در بازداشت هستند و  تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

 

کدخبر: 943614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟