کشف خودوری 80 میلیاردی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودوری قاچاق در محدوده اتوبان تندگویان شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یک دستگاه خودوری تویوتای لندکروز قاچاق از تعمیرگاهی درمیدان فاطمی بسمت خارج تهران در حرکت است لذا مامورین این پلیس خودوری مذکور را در اتوبان تندگویان قبل از آزادگان مشاهده و خودوری مذکور را متوقف می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی مامورین این پلیس مشخص گردید هیچگونه اسناد و مدارک دال بر اصالت خودرو وجود نداشته که پس از بررسی دقیق تر مشخص گردید شماره بدنه نصب شده در زیر شیشه جلو خودرو دست نویس بوده و شماره اصلی بدنه خودرو دارای دستور توقیف می باشد.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 80 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

کدخبر: 943673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟