واژگونی تانکر سوخت در اتوبان هاشمی نژاد / مصدومان به بیمارستان منتقل شدند

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف در جاده بهشت زهرا اظهارداشت: ساعت ۷:۰۶ دقیقه صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد، جاده بهشت زهرا به سامانه ۱۲۵ تهران اعلام می‌شود، که نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: در محل مشاهده می‌شود یک دستگاه مکانیزه شست و شوی معابر در حاشیه جاده مشغول نظافت گاردیل بوده که با تانکر حامل مایعات نفتی حین حرکت برخورد کرده که البته خوشبختانه این تانکر خالی از مایعات نفتی بوده و به دلایل نامشخص از مسیر منحرف و به عقب خودروی مکانیزه برخورد و سبب واژگونی آن شده و ترافیک سنگین ایجاد شده است.

ملکی گفت: اتاق تانکر طعمه حریق شده و رانندگان مصدوم شده بودند که تحویل نیروهای اورژانس شده اند و نشت گازوئیل از هر دو وسیله ایجاد شده بود که ایمن صالحی انجام و با دو جرثقیل تانکر که مسیر را مسدود کرده جابجا کنند.

2 نفر از افراد که دچار حادثه شده بودند از تانک خارج شده و با حضور جرثقیلی که قیچی شده و لاین را مسدود کرده را جابجا کرده و پلیس راهور و عوامل شهرداری در حال انتقال تانکر به محل ایمن و پاسکازی اتوبان هستند.

همچنین معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص تصادف بین این کشنده و کامیونت در بزرگراه هاشمی از شمال به جنوب که باعث مصدوم شدن ۲ نفر و اعمال محدودیت مقطعی در این مسیر شد و اعلام کرد: علت اصلی این  حادثه عدم توجه به جلوی راننده کامیون کشنده بوده که بعداز بخورد با خودروی مکانیزه شهرداری به نیوجرسی های بزرگراه واژگون و دچار حادثه می شود.

کدخبر: 946179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟