مرگ تلخ مرد جوان در جاده بهشت زهرا / اتوبوس خانواده عزادار مرد جوان را زیر گرفت + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اتوبوسی که در حال رفتن به مراسم ختم بود با عابر پیاده برخورد کرد و یک ختم دیگر برجای گذاشت .

سرهنگ " رابعه جوانبخت " گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در ساعت 10:40 صبح امروز در مسیر بزرگراه یارجانی به جنوب قبل از بوستان ولایت ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 19 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر وبه بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .  

سرهنگ جوانبخت افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس شهری که در حال تردد به مسیر بهشت زهرا(س) جهت شرکت سرنشینان آن در مراسم عزاداری بوده و عابر پیاده مذکر روی داده است .  

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت : از سوی کارشناس تصادفات در این حادثه راننده اتوبوس بدلیل عدم توجه به جلو مقصر صد درصد حادثه بوده است .  

وی از رانندگان بویژه رانندگان خودروهای سنگین خواست تا در همه شرایط و در طول رانندگی تمام توجه و حواس خود را فقط و فقط به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی حواس آنان از رانندگی گردد جدا خودداری نمایند . انتظار پلیس از رانندگان خودروهای سنگین بدلیل طی مراحل گرفتن گواهینامه های مرتبط با شرایط رانندگی آنها بر این است که با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی نمایند و انتظار شهروندان نیز از آنان یک رانندگی با آرامش و دقت بیشتری می باشد .

 

کدخبر: 947358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟