ناکامی سارق تحت تعقیب محتویات خودرو در محله نامجو

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده "نامجو" پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 106 نامجو محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل ضبط و جک و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری نامجو با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در نهایت در 25 آبان ماه هویت و پاتوق متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به پاتوق متهم در محدوده "خیابان مدنی" این محله مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و از متهم پنج عدد پنل ضبط خودرو،دوجفت آینه بغل برقی خودرو،دو عدد اسپیکر بزرگ،  پنج عدد عینک آفتابی، چهارعدد فلش مموری، شش دستگاه گوشی تلفن همراه لمسی، دو دستگاه پاوربانک و یک دستگاه شوکر به ارزش 2 میلیارد ریال از متهم کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم 28 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 20 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده "نامجو " اعتراف کرد.

سرهنگ  قاسم پور  در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 106 نامجو متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

 

کدخبر: 947573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟