قتل دختربچه 2 ساله و مادرش پس از اقدام شیطانی مرد آشنا + عکس

به گزارش رکنا، در سال 2019 بنیلین برک 25ساله پس از جدایی از شوهرش به همراه نوزاد دخترش از فیلیپین به اسکاتلند مهاجرت کرد و در شهر داندی ساکن شد. او 2سال بعد در فوریه 2021، در یک سایت دوست‌یابی با اندرو اینس، 53ساله آشنا شد. آنها مدتی بعد از  این آشنایی، با هم نامزد کردند.

بنیلین مدام با خانواده‌اش در تماس بود و به خواهرش می‌گفت که از زندگی در بریتانیا لذت می‌برد و به آینده خود با نامزدش اندرو بسیار خوش‌بین است. اما این خوش‌بینی خیلی ادامه نیافت و ناگهان بنیلین و دخترش جلیکا به طرز عجیبی ناپدید شدند. خانواده‌اش وقتی متوجه شدند که دختر و نوه‌شان ناپدید شده‌اند، پلیس اسکاتلند را در جریان قرار دادند. ماموران پلیس وارد ماجرا شدند و تحقیقاتشان را آغاز کردند. در بررسی این پرونده پلیس به اندرو (نامزد زن جوان) مظنون شد اما از اندرو نیز خبری نبود. در تحقیقات بعدی، پلیس مخفیگاه این مرد را شناسایی کرد و آنجا را تحت نظر قرار داد. 2هفته از ناپدیدشدن، بنیلین و دخترش می‌گذشت تا اینکه در 5مارس افسران پلیس اسکاتلند خودرویی را دیدند که وارد خانه اندرو شد. آنها بلافاصله خانه را محاصره و اندرو را داخل خودرو دستگیر کردند. مرد میانسال بعد از دستگیری ادعا کرد که بنیلین و جلیکا را به گلاسکو برده و آنها را با مرد دیگری رها کرده است. اما در بازجویی‌های بعدی، به قتل بنیلین اعتراف کرد و به ماموران پلیس گفت که بنیلین را با چاقو به قتل رسانده و جلیکا را با چکش به قتل رسانده و‌کف آشپزخانه دفن کرده است.

قاتل

پزشکی قانونی اعلام کرد که مرد جنایتکار به دختر 2ساله تجاوز کرده و بعد او را به قتل رسانده است.

قتل این مادر و دختر در رسانه‌های اسکاتلند بازتاب گسترده داشت و آنها این قاتل را جنایتکار «شیطان صفت» نامیدند. یک‌سریال مستند از زندگی این زن 25ساله نیز ساخته و در آن با خانواده بنیلین گفت‌وگو شد. دادگاه عالی ادینبورگ، به تازگی اندرو را به‌دلیل تجاوز جنسی به جلیکا، تجاوز جنسی به یک کودک دیگر و تلاش برای منحرف کردن مسیر پرونده مجرم تشخیص داد. اندرو پس از محاکمه در‌ماه فوریه امسال به جرم قتل آنها مجرم شناخته  و به حداقل 36سال حبس محکوم شد.

خانواده بنیلین اما به این حکم اعتراض کرده و از مقامات دادگاه عالی ادینبورگ برای اندرو حکم اعدام خواسته‌اند. آنها معتقدند که حتی حبس ابد برای قاتل شیطان‌صفت که اینگونه وحشیانه دختر و نوه‌شان را به قتل رسانده  کم است. خانواده بنیلین به رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این پرونده را برای تغییر حکم اندرو پیگیری خواهند کرد.

کدخبر: 948235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟