شرور خطرناک دستگیر شد / در شیراز رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای مطالبه به حق مردم و نیز ارتقاء احساس امنیت شهروندان، ماموران انتظامی با اقدامات فنی مطلع شدند فردی اراذل و اوباش در یک اقدام هنجارشکنانه ضمن مستندسازی از قمه‌کشی و قدرت نمایی خود و انتشار در فضای مجازی، باعث رعب و وحشت شهروندان شده است که موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی، مخفیگاه اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در شهر شیراز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت بیان داشت: اراذل و اوباش دستگیر شده دارای سوابق متعددی از جمله تیراندازی ، قمه کشی، نزاع دسته جمعی و شرارت بوده و دستگیری این فرد خرسندی شهروندان را به دنبال داشته است .

این مقام انتظامی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 948713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟