آتش سوزی بزرگ در باشگاه ورزشی پینت‌بال / آژیرهای آتشنشانی در غرب تهران

به گزارش رکنا ؛ روز گذشته و از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، وقوع حریق در یک باشگاه پینت‌بال در محدوده بزرگراه یادگار امام، حوالی پل گلدیسان به آتش نشانی اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۵، ۱۲۷، ۱۲۴ و ۵۸ را به همراه گروه امداد و نجات ۳ و خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت اتاق ها و سالن‌های یک باشگاه ورزشی پینت‌بال رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن و فضاهای مجاور است. در همین راستا نیز آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شده و همزمان با قطع جریان برق و گاز مجموعه ورزشی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله‌های آبرسانی عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همچنین همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی، مشغول جستجو در مجموعه ورزشی شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچ یک از کارکنان در میان دود و آتش گرفتار نشده‌اند. حدود یک ساعات بعد نیز آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این باشگاه ورزشی را به طورکامل مهار و اطفا کرده و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

آتش سوزی باشگاه ورزشی

آتش سوزی باشگاه ورزشی

کدخبر: 948757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟