واکنش سخنگوی آتش نشانی به مرگ دردناک مادر و 2 فرزندش در تهرانپارس

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در  خصوص مرگ مادر و 2 فرزند خردسالش بر اثر گازگرفتگی گفت: ساعت 12:39 ظهر 2 آذر ماه خبر مرگ یک خانواده در محله تهرانپارس،خیابان احسان به سسازمان آتش نشانی گزارش شد که بلافاصله 1 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در بررسی های ابتدایی مشخص شد این خانه در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه و به متراژ 55 متر قرار دارد و پدر خانواده به همراه همسایه ها درب خانه را باز کرده و وقتی وارد خانه شدند با جسد همسر و فرزندانش مواجه شده اند. عوامل اورژانس پس از حضور در محل علائم حیاطی را در این سه نفر مشاهده نکرده و اعلام می کنند که هر سه نفر فوت کرده اند.

ملکی در ادامه گفت: بر اساس گزارش به دست رسیده در این اتفاق تلخ که زن 31 ساله به همراه دختر 6 ساله و پسر 9 ساله اش به کام مرگ فرو رفته اند تمام درها و پنجره های خانه بسته و تمام شعله های گاز خانگی برای گرم کردن خانه روشن بوده است و علت مرگ هر سه نفر خفگی بر اثر  گاز مونکسید کربن اعلام شده و اجساد برای بررسی علت اصلی به پزشکی قانونی انتقال داده می وشند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در انتها افزود: توصیه اکید می کنیم تا نسبت به مسائل مربوط به ایمنی گاز مونوکسید کربن توجه ویژه تری شود تا از این پی از این دست موارد دلخراش را شاهد نباشیم.

 

 

کدخبر: 949094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟