زن جوان در آستانه جدایی از شوهرش دست به سرقت از خانه اش زد / مرد جوان با یک ترفند مچ زنش را گرفت

به گزارش خبرنگار رکنا، 3 ماه پیش بود که محمد 33 ساله وقتی به خانه رفت با صحنه‌ای هولناک روبرو شد، تمامی وسایل الکرونیکی، دلار، طلا و حتی سشوار خانه نیز به سرقت رفته بود.

او فورا با پلیس تماس گرفت و  سپس دوربین مداربسته را چک کرد و  مشاهده کرد 2  زن به راحتی وارد خانه اش شدند و همه وسایل گرانبها را دزدیده‌اند اما که کمی بیشتر توجه کرد متوجه شد آن 2 زن، همسر و دوست همسرش هستند.

خیلی زود ماموران کلانتری قلهک در محل حاضر شدند و در تحقیقات مشخص شد شب سرقت محمد در خانه حضور نداشته و همسرش که مراحل طلاق از هم هستند با داشتن کلید خانه همراه یکی از دوستانش وارد خانه شده و  همه وسایل گرانبها از جمله: چند سکه طلا ، گوشی موبایل، ساعت، کنسول بازی و انگشتر طلا و 1000 دلار می‌دزدند و از خانه می‌برند .

این در حالی بود که زن جوان که پس از جدایی مهریه اش را نیز به اجرا گذاشته است نمی دانست شوهرش پس از جدایی اقدام به نصب دوربین مداربسته در خانه کرده است و همسرش از این ماجرا غافل بوده است.

بدین ترتیب پلیس به سراغ زن جوان رفت و سپیده ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسته قرار گرفت پرده از سرقتش برداشت.

انگیزه سرقت عجیب زن جوان

مشاور کلانتری قلهک با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی و نحوه جدایی زوجین، باعث این سرقت شده است در خصوص انگیزه این سرقت به رکنا گفت: زن جوان در وضعیت مالی خوبی قرار دارد و هیچ مشکل مالی ندارد و در بررسی ها مشخص شده که این زن بخاطر کینه ای که از شوهرش داشته دست به این سرقت زده است .

وی افزود: با صحبت و حل اختلافات بین زن و شوهر جوان ، محمد حاضر به بخشش همسرش و دوستش در ماجرای سرقت خانه اش شد.

، گفت: سارقین برای سرقت انگیزه مالی مداشتند بلکه به قصد کینه‌توزی دست به این کار زدند.

کدخبر: 949607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟