قاتل سریالی گربه ها چرا آزاد است ؟ / همسایه ها در وحشت هستند + آخرین فیلم ها

به گزارش خبرنگار رکنا، چندی پیشاهالی محله ابراهیمی جنوبی، واقع در فردوس شرق از واقعه‌ای عجیب شوکه شدند.

همسایگان گزارش دادند که زنی 45 ساله در ساختمانشان گربه‌های محله را به خانه‌اش می‌برد و پس از مدتی به طرز فجیعی به قتل می‌رساند. همچنین اهالی ساختمان از رفتارهای نابهنجار زن همسایه، عاصی بودند و چند نفر از اهالی به خبرنگار رکنا گفتند: این زن ما را تهدید به اسید پاشی کرده و بر روی در خانه ما بنزین می‌ریزد و آسایش ما را سلب کرده است.

اما طولی نکشید که پنجشنبه، 2 آذرماه این زن توسط کلانتری شهر زیبا دستگیر شد اما  طبق بررسی‌های پلیس هیچ جنازه‌ گربه‌ای در خانه وی کشف نشد و وی بدلیل ریختن بنزین بر درب خانه‌ها بازداشت شد.

روز بعد خبرنگار رکنا به محل زندگی این شخص رفت و با صحنه‌های دلخراشی روبرو شد. تعداد زیادی از گربه‌های مرده به طرز دلخراشی در خرابه‌ی روبروی محل سکونت زن وجود داشت. خبرنگار رکنا بلافاصله با اهالی محله به گفتگو پرداخت و درباره شرایط همسایگی با این زن از آنها پرسید.

همسایگان در همان ابتدا از دستگیری زن متهم به حیوان آزاری، ابراز رضایت کردند و یکی از آنها به رکنا گفت: خدا کند که دیگر به اینجا نیاید، از او میترسیم.

سرایدار ساختمان نیز با اشاره به حال غیرطبیعی وی گفت: این زن بارها برای من و دختر خردسالم مزاحمت ایجاد کرده است و مرا با زبان تندش مورد آزار قرار داده است.

اما شنبه، 4 آذرماه زن حیوان آزار آزاد شد و  به خانه‌اش برگشت.

طبق ویدیوهایی که بدست خبرنگار رکنا رسید، این زن همچنان بعد از آزادی دست از مزاحمت هایش بر نداشته است و به گفته اهالی ساختمان با وسایلی مثل کپسول آتش نشانی دیگران را تهدید می‌کند. همچنین در یکی از ویدیوها، با در دست داشتن یک تکه سنگ بزرگ و کوبیدن آن به در ساختمان کناری، موجب سلب آرامش همسایگان شده و با فریادهای گربه‌هایش را می‌خواهد، گربه‌‎هایی که به گفته همسایه‌ها روزی بدست این زن به کام مرگ می‌روند.

یکی از همسایگان درباره آزاد شدن این زن، به خبرنگار رکنا گفت: زن جوان بعد از آزادیش اهالی را تهدید به اسید پاشی کرده بود و همچنین گفته بود که بر خانه های آن ها بنزین می‌ریزد و خانه‌ها را آتش می‌زند.

به گزارش رکنا درباره جزای حیوان آزاری، تهدید همسایگان و سلب آرامش آنها به سراغ پیمان حاج محمود عطار، وکیل پایه یک دادگستری رفتیم.

او در گفتگو با خبرنگار رکنا با اشاره به اینکه همسایگان باید حیوان آزاری را ثبت کنند و این موضوع را به دادسرا اعلام کنند، عنوان کرد: افرادی که مورد آزار روحی قرار می‌‎گیرند یا تهدید می‌شوند، می‌توانند به صورت مستقل یا دسته جمعی از این شخص شکایت کنند.

وی ادامه داد: سازمان هایی که در خصوص حمایت از حیوانات فعالیت می‌کنند و پروانه کار دارند، می‌توانند از این خانم شکایت کنند؛ همچنین اگر این خانم دارای مشکل روانی باشد و پزشکی قانونی جنونش را تایید کند، باید تحت مراقبت در آسایشگاه‌ها روانی قرار بگیرد و در این صورت مجازات وی منتفی است.

گفتنی است ، پلیس پس از آزادی ابلاغیه ای به زن جوان داده است تا پس از 5 روز برای پاسخگویی به مراجع قضایی مراجعه کند.

 

کدخبر: 949945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟