پایان جولان سارقان مسلح نقابدار در زاهدان / همه فن حریف بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان توسط سارقان حرفه‌ای با یک دستگاه خودروی سواری که با سر و صورتی پوشیده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت خودرو و منزل شهروندان می‌کردند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ، افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان مسلح ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس آگاهی استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک اقدام سریع و پلیسی، دو نفر متهم را به همراه خودروی سرقتی و اموال سرقتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمین پس انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزه‌کارانه خود نداشتند، در تحقیقات اولیه تاکنون به بیش از 21 فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح شهرستان زاهدان اقرار کردند.

جلیلیان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی تصریح کرد: پلیس در طول شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و از شهروندان انتظار است هر گونه موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش داده تا متهمان مجال ارتکاب اعمال مجرمانه را پیدا نکنند.

 

کدخبر: 950217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟