پایان تعقیب و گریز سارقان حرف ای با شلیک دقیق پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در گفتگویی بیان داشت : بامداد 11 آذر ماه امسال عوامل عملیات کلانتری 173 امین آباد درحال گشت زنی های هدفمند در محور امین آباد بودند که یک دستگاه پراید سفید تک سرنشین را مشاهده کردند که پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهر تهران می باشد.

وی افزود: به خودرو مورد نظر نزدیک شده و ماموران دستور ایست را صادر می کنند که سارق به محض مشاهده پلیس اقدام به متواری شدن کرده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی خودرو با شلیک پلیس به لاستیک متوقف و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارق دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: در بازدید از اولیه از خودرو سه کیف حاوی مدارک هویتی غیر کشف گردید که پس از انتقال متهم به کلانتری و شروع تحقیقات در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود که اما پس از انجام اقدامات تخصصی مشخص شد مدارک ها را 24 ساعت گذشته از داخل چند خودرو به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از دعوت مالباختگان به کلانتری و پایان تحقیقات متهم به 4 فقره سرقت معترف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شد.

کدخبر: 951784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟