سرقت سریالی دزدان خانه های زابلی ها + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل با شگردهای مشابه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی توانستند 2 سارق سابقه دار را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان زابل دستگیر کنند.

سرهنگ نوری تصریح کرد : متهمان دستگیر شده در بازجویی های اولیه منکر هر گونه ارتکاب جرمی شدند، ولی با توجه به دلایل و مستندات ارائه شده از سوی ماموران، سرانجام لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این متهمان با شناسایی منازل، ابتدا از خالی بودن آنها اطمینان حاصل می کردند و سپس وارد خانه ها شده و اقدام به سرقت لوازم منازل می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه بیکاری، عدم درآمد کافی جهت تهیه مواد مخدر و عدم توجه مالباختگان به موارد ایمنی را می توان از دلایل و انگیزه های ارتکاب این سرقت ها دانست تصریح کرد: این متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کدخبر: 951987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟