بازداشت شکارچی دختران در کرج / طعمه های این مرد شیطانی می خواستند مدلینگ شوند + جزییات

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ "کامران ملکی" رئیس پلیس فردیس گفت: بر اساس رصد و گشت زنی کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در فضای مجازی مشخص شد فردی ضمن معرفی خود به عنوان دارنده برند پوشاک با انتشار آگهی در برنامه‌های کسب و کار به عنوان استخدام مدلینگ در حوزه شهرستان و کشاندن قربانیان به صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با برقراری ارتباط با کاربران خانم و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: این فرد کلاهبردار با ارائه وعده فعالیت مدلینگ با درآمد بالا و سایر وعده‌های پوشالی، پس از به دست آوردن تعدادی تصویر نامناسب و خصوصی از فریب خوردگان، از آنها اخاذی  می‌کرد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان سایبری شهرستان قرار گرفت که با انجام اقدامات پلیسی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت.
رئیس پلیس فردیس خاطر نشان ساخت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی متهم دستگیر و پس از مواجهه با ادله دیجیتال موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به شیوه و شگرد مجرمانه متهم، گفت: این متهم سابقه دار با برقراری ارتباط دوستی با فریب خوردگان و عمدتا دختران جوان که سودای درآمد بالا و معروفیت را داشته اند آنان را اغفال می‌کرد.
وی به کلیه کاربران فضای مجازی به خصوص دختران جوان هشدار داد: ارتباط‌های آنلاین و مجازی همواره ریسک بالایی داشته و غیر قابل اعتماد هستند و همچنین کسب و کارهای مدلینگ با وعده درآمد بالا می تواند پوششی در جهت اغفال و فریب آنان باشد.
سرهنگ ملکی در پایان گفت : سایر کاربران فضای مجازی که با این روش مورد اغفال قرار گرفته و به دلایل مختلف موفق به پیگیری قضائی و ثبت شکواییه نشده‌اند، می‌توانند با تماس با مرکز فوریت‌های سایبری از طریق شماره تماس 096380 درخواست رسیدگی به موضوع را داشته باشند.

کدخبر: 952505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟