باند جاعلان اسناد دولتی لو رفت / مسلح هم بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه دو نفر به صورت گسترده در شهر کرمانشاه اقدام به جعل انواع اسناد دولتی و اسکناس می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت این دو فرد شده و پس از اطمینان از حضور آنها در منزل، با هماهنگی مقام قضایی نسبت به ورود و بازرسی لازم اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی چهار دستگاه چاپگر، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه کیس کامپیوتر، ۴۲ قطعه انواع شناسنامه، کارت ملی، کارت شناسایی، گذرنامه و مدرک تحصیلی جعلی، یازده قطعه چک جعلی بانکی، دو دستگاه تست اسکناس، یک رول نخ اسکناس، ۴۰ قطعه ژلاتین مهر با انواع نقوش، ۱۰ برگ لیبل کارت های الکترونیکی، ۲۰ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی و یک قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری جعلی کشف شد.

رستمی یادآور شد: همچنین با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی دو قبضه سلاح شکاری ، ۳۹۲ عدد فشنگ و یک رشته دستبند فلزی نیز از محل سکونت جاعلان اسناد دولتی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری هر دو فرد جاعل، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کدخبر: 952970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟