بازداشت مربی شیطان صفت یوگا بخاطر آزار زنان و دختران + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، گرگوریان بیولارو 71 ساله، تشکیلات هولناک خود را در سال 1990 راه‌اندازی کرد. او مدعی بود که نوعی از یوگا را آموزش می‌دهد که از طریق رابطه جنسی انسان‌ها را به درجات بالای معنوی می‌رساند. این مرد شیطان‌صفت نخستین باشگاه خود را در رومانی تأسیس کرد. طی سال‌ها بعد، تشکیلات او در 33 کشور مختلف توسعه یافت. براساس گزارش‌ها بیش از 35 هزار زن و دختر جوان عضو باشگاه‌های این مرد بوده‌اند که عده زیادی از آنها مدعی شده‌اند که در این مدت قربانی سوءاستفاده جنسی گرگوریان و اعضای شبکه او شده‌اند.

گرگوریان همچنین متهم است که برخی از زنان را مجبور کرده برخلاف میلشان در فیلم‌های پورنوگرافی شرکت کنند و درآمد حاصل از آن را به او بدهند. قربانیان او همچنین گفته‌اند که وی آنها را مجبور به داشتن رابطه جنسی با افراد مختلف تهیه فیلم‌های سیاه از خود کرده تا این فیلم‌ها را در وب سایت‌های مستهجن به اشتراک بگذارند.

به‌گفته مقامات فرانسوی، این مربی یوگا به قاچاق انسان، آدم‌ربایی و سوءاستفاده سازمان‌یافته از دیگران متهم است.

تحقیقات اینترپل برای دستگیری این مرد و اعضای شبکه‌اش از 6 سال قبل شروع شد. گرگوریان در سال 2013 در رومانی به جرم تجاوز به یک خردسال دستگیر و در دادگاه به تحمل 6 سال زندان محکوم شد اما فقط کمی بیش از یک سال در زندان ماند و بعد از آن با درخواست عفو مشروط او موافقت و  آزاد شد. با این حال در سال 2017 درحالی‌که ممنوع‌الخروج بود از رومانی گریخت و در همان زمان نام او در فهرست افراد تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت. طولی نکشید که مقامات قضایی کشور فنلاند نیز علیه او به جرم قاچاق زنان و دختران اعلام جرم کردند و وی را تحت تعقیب قرار دادند.

با این حال وی 6 سال تمام در حال فرار از دست پلیس بود تا اینکه چند روز پیش در شهر پاریس دستگیر شد. همزمان با دستگیری وی بیش از 40 نفر از اعضای شبکه مخوف او که درارتکاب جرائمش با وی همدست بودند نیز دستگیر شدند.

در سال گذشته شکایت علیه گرگوریان چنان افزایش یافته بود که رسانه‌های فنلاند و رومانی به این مرد لقب «جادوگر» داده بودند.

یکی از قربانیان او اگنس آرابلا مارکز است که به خبرنگاران گفته درحالی‌که تنها 15 سال داشته با مرد شیطان‌صفت آشنا شده است. او توضیح داده: در ابتدا او خوب به‌نظر می‌رسید. با صدایی بسیار آرام صحبت می‌کرد و وقتی به کلاس‌های او رفتم، با دیدن زنان به ظاهر موفق ازجمله پزشکان و وکلا، همه تردیدها درباره او از ذهنم خارج شد. تا اینکه گرگوریان مرا به خانه‌اش دعوت و مجبورم کرد که با ده‌ها نفر رابطه جنسی برقرار کنم و این در حالی بود که دیگر راه برگشتی نداشتم.

براساس این گزارش، هنگامی که پلیس هفته گذشته مرد شیطان‌صفت را دستگیر کرد، بیش از 50 زن که در شرایط اسفناکی در 2 خانه شلوغ در حومه پاریس زندانی بودند آزاد شدند؛ آنها شامل اتباع رومانی، آرژانتین، آلمان، بلژیک و ایالات متحده بودند.گفته می‌شود درصورت اثبات اتهامات مرد شیطان‌صفت در دادگاه او با 30سال حبس روبه‌رو خواهد بود.

کدخبر: 953319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟