فیلم گفتگو با شیطان موتورسوار تهران ! / گریه های دخترجوان را ندید !

به گزارش رکنا، صبح یکی از روزهای اسفند ماه سال 1401 مرد شیطان صفتی در یکی از خیابان های شمال تهران جلوی یک دختر جوان را گرفت و با زور و تهدید او را سوار موتورش کرد.

بعد از این اتفاق مرد شیطان صفت با تهدید یک شی تیز مانند چاقو دختر را همراه خود به پارک خلوتی در شمال تهران برد و در یک اقدام شوم با زور و تهدید  به او تجاوز کرد.

دختر جوان بعد از این اتفاق تلخ و با تمام آسیب های روحی که دیده بود تصمیم گرفت برای شناسایی این مرد کثیف نزد پلیس آگاهی برود و به جرم تجاوز از او شکایت کند و همین موضوع باعث شد تا کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی با حساسیتی که این موضوع  این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

دختر جوان به کارآگاهان گفت: این مرد شیطان صفت او را به زور و تهدید سوار موتورش کرد و به یک منطقه خلوت در شمال تهران برد.

او در ادامه گفت: وقتی متوجه اقدام شوم او شدم سعی کردم به هر شکلی شده از دستش نجات پیدا کنم اما او بازهم تهدید کرد و با پیچگوشتی من را مجبور کرد تا از موتورش پیاده شوم من از ترس به او التماس میکردم و  می گفتم پول و طلاهایم بردارد و فقط بزار من بروم، اما اصلا به حرف ها و التماس های من توجهی نکرد و  به اجبار مرا به داخل پارک برد و بعد نیت شومش را عملی کرد.

در نهایت باتلاش های شبانه روزی کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی این مرد شیطان صفت صبح روز 15 آذرماه امسال در مخفیگاهش بازداشت شد .

متهم متجاوز

دستگیری آزارگر دختر جوان

سردار کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواخر اسفند ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره تجاوز به عنف در شمال شهر تهران توسط یک مرد جوان و وصول این خبر توسط شاکیه به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس اگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از شاکی دریافتند؛ این زن 21 ساله، ساعت 6 صبح به قصد عزیمت به محل کار از منزل خارج شده و در مسیر مردی موتورسوار به وی نزدیک شده و اقدام به تهدید شاکیه با سلاح سرد نموده است؛ زن جوان ابتدا تصور می کرده که این فرد قصد سرقت طلاجات وی را داشته اما در ادامه متهم با تهدید سلاح سرد شاکیه را به مکانی خلوت کشانده و با ضرب و جرح وی را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با توجه حساسیت موضوع اقدامات گسترده کارآگاهی و اطلاعاتی را آغاز کرده و در نهایت موفق شدند مخفیگاه متهم را در شرق تهران محدوده سبلان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و به اداره شانزدهم انتقال دادند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می شد، اما در ادامه با دعوت از شاکیه و شناسایی متهم توسط وی، متهم به جرم خود اعتراف و به تشریح ماجرا پرداخت.

وی در پایان با اشاره بر اینکه کارآگاهان با استفاده از روش های اطلاعاتی دریافتند متهم دارای 19 فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، موادمخدر و... می باشد، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قراربازداشت موقت از سوی دادگاه شعبه سیزدهم یک کیفری تهران، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیارکاراگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم متجاوز

گفتگو با مرد شیطان صفت

چند سال دارید؟

36 سال

به چه جرمی بازداشت شدی؟

تجاوز

سابقه داری؟

بله، به جرم مواد مخدر، رابطه نامشروع و مال غیر

چرا دختر جوان را هدف نیت شوم خود قرار دادی؟

صبح آن روز مواد مصرف کرده بودم و مشروب خورده بودم که متوجه کارهایم نبودم.

پس چطور این دختر را شناسایی و هدف خود قرار دادی؟

کنار خیابان ایستاده بود من هم نزدیکش شدم وقتی ازش خواستم سوار موتور بشود قبول نکرد منم با پیچ گوشتی تهدیدش کردم وقتی سوار شد به محله شمال تهران رفتیم یک پارک خلوت پیدا کردم و پیاده شدیم.

با چه وسیله ای تهدیدش کردید؟

با پیچ گوشتی

وقتی مقاومت این دختر را دیدی چرا بازهم او را تهدید کردی و به زور به او تجاوز کردی؟

اینقدر مواد مصرف کرده بودم که متوجه التماس های او نشدم

گویا این زن از شما خواسته بود که در ازای پول و طلاهایش رهایش کنی درست است؟

بله، به من گفت طلا هایم را بردار و اجازه بده من برم اما من قبول نکردم و گفتم دزد نیستم

یعنی حاضر به دزدی نشدی اما تجاوز کردی؟

بله واقعا پشیمانم

قبلا به یک خانم دیگر هم تجاوز کرده بودی؟

نه او دوست دخترم بود ولی بعدش از من شکایت کرد و 100 ضربه شلاغ خوردم

وقتی اقدام به سوار کردن دختر کردی هیچکس متوجه شما نشد؟

چرا یک پیرمرد صحنه رو دید به سمت من آمد من هم به او گفتم موضوع ناموسی است و دخالت نکند.

اگر ادعا دارید کاری انجام ندادی چرا بعد از آن فرار کردی؟

فرار نکردم، اصلا فکر نمی کردم که از من شکایت کند . من هم داشتم زندگی خودم را می کردم.

ازدواج کردی؟

بعد از آن ماجرا نامزد کردم و داشتم ازدواج می کردم که دستگیر شدم.

عذاب وجدان نداشتی؟

چرا خیلی پشیمانم و امیدوارم خدا مرا ببخشد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی این مرد شیطان صفت در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

کدخبر: 953784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟