پسر شهید صیاد شیرازی روز ترور پدرش چه صحنه ای دید / خواستار مجازات منافقین هستم + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، مهدی صیاد شیرازی عضو هیات علمی و استاد دانشگاه و پسر شهید صیاد شیرازی در  جریان برگزاری  اولین جلسه دادگاه گروهک  منافقین در خصوص روز حادثه ترور پدرش به خبرنگار رکنا گفت: روزی که پدر من ترور شد من 17 سال بیشتر نداشتم و شاهد ترور پدرم بودم.

مهدی صیاد شیرازی در ادامه گفت: صبح زود وقتی برای رفتن به مدرسه سوار ماشین خودمان شدیم در حال بستن در پارکینگ بودیم و پدر پشت فرمان بود که مرد میانسالی با لباس خدماتی شهرداری و ماسک بر صورت در حال جارو زدن خیابان به او نزدیک شد و با عنوان مطالبه شخصی پاکتی را به دست پدرم داد.

وقتی پدرم پاکت را باز کرد و به دنبال محتویات داخل آن شد همان مرد سلاحش را از جیبش خارج کرد و تمام تیر های اسلحه اش را به صورت پدرم شلیک و سوار بر موتوری که منتظرش ایستاده بود شد و فرار کرد.

وی افزود: در آن صحنه نمی دانستم که به دنبال مرد مسلح بروم یا به کمک پدرم اما تصمیم خود را گرفتم و با کمک همسایه ها پدرم را به بیمارستان رساندیم اما چون گلوله ها فقط صورت پدرم را هدف گرفته بود پدرم به درجه شهادت رسید و آن روز تلخ ترین روز زندگی من بود.

در طول این 25 سال بعد از ترور پدرم همیشه امید داشتم تا تمامی افراد این گروهک منافقین به سزای اعمال خودشان برسند و خسارت های مادی و معنوی را از جمله قرامت را به خانواده شهدا برگردانند.

 

 

کدخبر: 954560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟