دستگیری موبایل قاپان حرفه ای مرزداران

به گزارش رکنا، سرهنگ " حسین مافی" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری در گفت و گویی در تشریح این خبر بیان داشت: 21 آذر ماه گروه عملیاتی کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان " شباهنگ" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران که صورت های خود را پوشانده بودند را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان برای فرار با گاز اشک آور به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و قانون بکارگیری سلاح، متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک افشانه اشک آور و دو تلفن همراه سرقتی کشف شد بیان کرد : با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 954858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟