قتل فجیع مادربزرگ و نوه هایش در مسجد سلیمان / قاتل بی رحم اعدام شد

به گزارش رکنا، روزنامه اطلاعات 23آذر 64 در این باره نوشت: مردی که یک پیرزن و 2 نوه‌اش را سال قبل در محله «هشت نگله» مسجد سلیمان به قتل رسانده بود در ندامتگاه شهربانی این شهر با حضور بستگان قربانیان به دار آویخته شد.

قاتل که رستم‌ نام داشت براساس مستندات پرونده از چند سال قبل با خانواده مقتولین آشنایی داشت.

وی در مراحل بازجویی اعتراف کرده بود که بعد از مدتی که از آشنایی من با علی‌اکبر (پدر مقتولین) گذشت تصمیم گرفتم برای پیوند بیشتر با خانواده‌ او، از دخترش خواستگاری کنم. اما زندانی شدن من به‌خاطر جرائم مختلف باعث ایجاد فاصله بین من و خانواده علی اکبر شد. مدتی بعد علی اکبر (پدر خانواده) به جرم سرقت دستگیر و در زندان هم‌سلول شدیم.

در زندان از اینکه با خواستگاری من مخالفت کرده بود از او گله کرده و وقتی متوجه شدم قصد دارد دخترش را به فرد دیگری بدهد او را تهدید کردم. رستم اضافه کرد: من زودتر از علی‌اکبر آزاد شدم. بدین‌ترتیب فرصت مناسبی بود که خواسته‌ام را با خانواده‌اش مطرح کنم. عصر روز 21آبان به خانه علی اکبر که آلونکی بی‌حصار بود، رفتم. مینا، همسر علی اکبر را تهدید و خانه آنها را ترک کردم. همسر علی اکبر پس از تهدید من مادرش را برای مراقبت از 2 فرزندش به خانه آورد و با دختر و 2فرزند دیگرش برای شکایت به کلانتری رفت. وقتی متوجه این ماجرا شدم، به خانه آنها رفتم. مادر مینا و 2 نوه‌اش در خانه بودند. آنقدر عصبانی بودم که آنها را به قتل رساندم و از خانه فرار کردم. وی افزود: سپس به یکی از دهات اطراف مسجد سلیمان رفتم و از آنجا نزد یکی از دوستانم رفتم، اما دوستم از روی ترس، محل اختفای مرا به مامورین اطلاع داد.

بدین‌ترتیب رستم پس از دستگیری با تأیید حکم از سوی شورای‌عالی قضایی به اعدام محکوم شد و در سحرگاه روز چهارشنبه 23آذر64 به‌دار آویخته شد.

کدخبر: 955047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟