قاتل نامرئی دو خانواده را سیاه پوش کرد

به گزارش رکنا ؛ در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز کارگران یک گاراژ با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و همچنین مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته و اعلام کردند که دو نگهبان این مجموعه پاسخی به تماس‌های آنان نداده و در مجموعه را نیز باز نکرده‌اند. این موضوع باعث نگرانی این افراد شده بود .در همین راستا نیز ستاد فرماندهی عوامل تیم نجات پنج مستقر در ایستگاه ۳۸ را به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که در گوشه‌ای از این گاراژ که ۱۰ هزار متر مربع مساحت داشت، اتاقکی به مساحت ۸ متر مربع برای استقرار نگهبانان ایجاد شده است. بنابر اظهارات کارگران، دو نفر در داخل این اتاقک ساکن بودند اما جوابگو نبودند. در همین راستا نیز نجاتگران اقدام به شکستن قفل و قسمتی از شیشه در ورودی این اتاقک کرده و وارد آنجا شدند.

با حضور آتش‌نشانان در اتاقک نگهبانی، آنان با جسم بی‌جان دو نگهبان در کف اتاقک مواجه شدند. همچنین مشاهده کردند که یک دستگاه گاز پیک‌نیکی روشن، یک دستگاه هیتر برقی و سطلی مملو از ذغال برای گرمایش در اتاقک قرار دارد.

بلافاصله پیکر دو نگهبان بیهوش از اتاقک خارج شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت که آنان با مشاهده علائم حیاتی مرگ این دو کارگر ایرانی را که ۵۰ و ۲۵ سال سن داشتند، تایید کردند. برای تشخیص علت نهایی مرگ اجساد این افراد به پزشکی  قانونی منتقل شد.  آتش‌نشانان نیز پس از پایان ماموریت و ایمن‌سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه بازگشتند.

 

 

کدخبر: 956059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟