کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌ فارس/ ۴ قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش رکنا، مجتبی قهرمانی از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌ فارس خبر داد. 

وی اظهار کرد: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان‌های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت‌های دریایی به محل‌های مورد نظر، عملیات‌هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا کردند. 

قهرمانی افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات‌های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت‌زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع 128 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 41 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می‌شود.

قهرمانی در پایان با اشاره به دستگیری 4 متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه‌های ملی، منافع کشور را به خطر بیندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

کدخبر: 956199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟