مرگ معمایی مرد جوان در خانه برادرش / داخل خانه هیچی نبود!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 8 صبح روز 28 آذر ماه خبر مرگ مشکوک مرد جوانی به کلانتری 158 کیانشهر گزارش شد که بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در لحظه ورود به محل حادثه که یک خانه قدیمی در محله کیانشهر بود با جسد مرد جوانی روبرو شدند و در بررسی ها مشخص شد مرد جوان با برادرش زندگی می کرده و بعد از زمین خوردن در نیمه های شب به کام مرگ فرو رفته است.

همین موضوع کافی بود تا این خبر به بازپرس کشیک قتل سید موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای جنایی اعلام شد تا وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

بنابر گفته بازپرس سید موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی خانه این دو برادر خالی از وسایل زندگی بوده و تنها یک تشک خواب وجود داشت. برادر متوفی به بازپرس گفت: من و سعید شب قبل با هم مواد مخدر زیادی استفاده کرده بودیم و متادون خورده بودیم، ساعت 10 شب خوابمان برد، اما نزدیک های ساعت 4 بود که بعد از شنیدن صدای افتادن چیزی روی زمین بیدار شدم، متوجه شدم سعید روی زمین افتاده ولی فکر کردم به خاطر مصرف مواد است و مشکلی برایش به وجود نیامده است.

برای همین دوباره خوابیدم،اما صبح که از خواب بیدار شدم به سراغش رفتم متوجه شدم از دماغ و دهانش خون بیرون آمده برای همین با پلیس تماس گرفتم.

بنابر اظهارات برادر متوفی و به دستور بازپرس سید موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی جسد برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال و تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان این مرگ مشکوک را در دستور کار تیم اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

کدخبر: 956672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟