قتل بخاطر رفتن نوعروس تهرانی به خانه مجردی خواهرش / تازه داماد دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، ساعت ۲ نیمه شب 24 مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن خبر رسید جدال میان چند مرد مقابل خانه ای به خون کشیده شده  و مرد ۳۰ ساله‌ای به نام مجتبی چاقو خورده و به بیمارستان ضیائیان منتقل شده است.

 ماموران در محل حاضر شدند و به پرس و جو پرداختند و دریافتند ضارب تازه دامادی به نام عادل بوده که پس از چاقوکشی به مکان نامعلومی گریخته است.

در حالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود، چند ساعت بعد از بیمارستان خبر رسید مجتبی به خاطر شدت خونریزی جان سپرده است.

بازداشت تازه داماد در ارومیه

 با مرگ مرد جوان ماموران به ردیابی عادل پرداختند و وی را که به ارومیه گریخته بود ردیابی و بازداشت کردند.

عادل به قتل مجتبی که از بستگان همسرش بود اعتراف کرد. وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :به تازگی ازدواج کرده بودم اما همسرم مدام به خانه مجردی خواهرش در محله امامزاده حسن می‌رفت و حتی به تلفن‌هایم را هم  پاسخ نمی‌داد .چند روز قبل یک گوشی موبایل از جیب همسرم پیدا کردم که مدعی شد گوشی متعلق به خواهرش است. وقتی گوشی را بررسی کردم، متوجه شدم پسری به نام میثم چندین بار با او تماس داشته است .همسرم می‌گفت میثم دوست خواهرش است. من از همسرم خواستم دیگر به خانه خواهرش نرود اما گوش نمی‌داد. او به خانه خواهرش میرفت و شبها دیروقت به خانه برمیگشت. آخرین بار همسرم دیر وقت از خانه خواهرش به خانه برگشت و من که عصبانی شده بودم با او درگیر شدم.

وی ادامه داد: آن شب قرص مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم.به همین خاطرقمه به دست گرفتم و مقابل خانه خواهر زنم رفتم. اما مجتبی که از بستگان همسرم بود در را باز کرد. من با او درگیر شدم و او گاز اشک آور به صورتم پاشید. صورتم سوخت و من فکر کردم اسید روی صورتم پاشیده  شده است. به همین خاطر قمه کشیدم و یک ضربه به او زدم .اما من اصلاً خصومتی با مجتبی نداشتم و او را قبلاً ندیده بودم. من از ترسم به ارومیه فرار کردم و سپس بازداشت شدم.

 تازه داماد به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم او رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 956714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟