بازداشت دزدان میلیاردی خانه ها در تهران / دزدان سابقه دار بودند

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل و ارسال شکایت مال باخته به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از مالباخته دریافتند؛ اوایل مهرماه در حال بازگشت از محل کار به منزل بودم که در بدو ورود متوجه تخریب درب ورودی ساختمان (منزل ویلایی) و بهم ریختگی اثاث منزل شده ومشاهده کردم که مقادیری طلا و جواهرات، نقره جات، حدود 40 میلیون ریال وجه نقد، تعداد 3 دستگاه ساعت مچی مردانه به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و یکدستگاه لب تاب مارک دل بسرقت رفته است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع اقدامات میدانی و کارآگاهی گسترده خود را آغاز کردند که در ادامه موفق شدند هویت و مخفیگاه احدی از سارقان در جنوب شهر تهران را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه از منزل متهم یک کوله پشتی که محتوای آن اموال مسروقه بود نیز کشف و توقیف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با توجه به ارائه مستندات و شواهد موجود توسط کارآگاهان، نامبرده ناگزیر لب به اعتراف گشود و بیان داشت که حدودا یک ماه است که اقدام به سرقت از منازل می کند و تاکنون به 4 فقره سرقت نیز به همین شیوه و شگرد معترف گردیده است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: متهم ادامه داد که در گذشته نیز سابقه سرقت داشته و اکنون نیز به دلیل مشکلات مالی دست به چنین جرمی زده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه نیز با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم مخفیگاه و هویت 3 تن از همدستان وی که در سطح شهر به صورت جداگانه به سرقت منازل مشغول هستند را شناسایی و در 3 عملیات غافلگیرانه و منسجم هر 3 متهم را در محدوده جنوب غربی استان تهران دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی نیز در پایان با بیان اینکه از منزل متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با توجه به اسناد موجود صراحتا به سرقت هایشان معترف شدند.

این مقام ارشد پلیسی در خاتمه ابراز داشت: متهمن با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شاکیان در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 956906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟