فرار هالیوودی 2 زندانی با گروگان گرفتن ماموران کلانتری ! / در تهران رخ داد

به گزارش رکنا ، این دو سارق اواخر آذر امسال در حالی که سوار بر موتورسیکلتی با پلاک مخدوش بودند از سوی مأموران گشت کلانتری دستور ایست دریافت کرده  اما فرار کردند تا اینکه در نهایت بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای، مأموران موفق شدند موتورسیکلت را که مسروقه بود، متوقف و دو متهم را دستگیر کنند.

دو سارق به کلانتری منتقل شده و یکی از آنها در تحقیقات مدعی شد موتور را از یکی از دوستانش به نام حسن به امانت گرفته و منکر اطلاع از سرقتی بودن آن شد.

اما وقتی به‌دنبال اظهارات دو مرد جوان، دوست‌شان حسن دستگیر شد، گفت: موتور را به همراه همین دو نفر سرقت کردیم و این تنها موتوری نیست که سرقت کرده‌ایم و ما در خیابان‌ها پرسه می‌زنیم و پشت چراغ قرمز‌ها یا در خیابان‌های خلوت، راه موتورسواران را سد کرده و با تهدید موتورهایشان را به سرقت می‌بریم.

همزمان در تحقیقات از شاکی پرونده، مرد جوان؛ متهمان را به‌عنوان سارقان موتورسیکلتش شناسایی کرد.

پس از تحقیقات اولیه، سه متهم برای ادامه تحقیقات به دادسرایی در شرق تهران منتقل شدند. اما باتوجه به اینکه آنها سرقت‌هایشان را با تهدید و آزار رساندن شاکی‌ها انجام می‌دادند، قاضی پرونده قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به اتهام آنها را صادر کرد. بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به دادسرایی در جنوب تهران ارجاع شد و متهمان به همراه دو سرباز راهی دادسرای محل رسیدگی شدند.

سربازان کلانتری برای انتقال متهمان به دادسرا خودروی پرایدی را دربست کرایه کرده و دست حسن را با دستبند به دستگیره بالای پنجره خودرو وصل کردند. دو متهم دیگر نیز دستانشان با دستبند به هم متصل بود و هر سه نفر روی صندلی عقب نشستند. دو سرباز همراه نیز روی صندلی جلو در کنار راننده نشستند و خودرو به حرکت درآمد. یک ربعی از مسیر گذشته بود که ناگهان دو متهم در اقدامی سریع دست‌هایشان را که به هم گره خورده بود، بلند کرده و به دور گردن دو سربازی که روی صندلی جلو نشسته بودند، انداختند.

دو سرباز سعی داشتند خود را رها کنند اما با مقاومت سارقان از پشت سر مواجه شدند. آنها دو سرباز را گروگان گرفته بودند تا راننده مجبور به توقف شود و آنها بتوانند فرار کنند. راننده پراید با دیدن این صحنه سعی داشت با صحبت، سارقان را مجاب کند که سربازان را رها کنند اما مردان دستبند به‌دست تنها به فرار فکر می‌کردند و هر لحظه بیشتر به گلوی دو سرباز فشار می‌آوردند. راننده نیز که جان آن دو را در خطر دید، به ناچار توقف کرد و دو سارق با دستبند اقدام به فرار کردند اما حسن که دستبندش به دستگیره در بسته شده بود، موفق نشد با همدستانش فرار کند.

گزارش فرار سارقان به پلیس و اورژانس اعلام شد و دو سرباز که وضعیت جسمی مناسبی نداشتند به بیمارستان منتقل شدند. بدین ترتیب پرونده فرار سارقان زورگیر که سوابق متعدد سرقت و زورگیری در پرونده خود دارند در شعبه هشتم دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و قاضی پرونده دستور بازداشت سارقان فراری را صادر کرد.

کدخبر: 958745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟