درگیری خونین کارگران یک فروشگاه با یک خانواده در شهریار + جزییات و عکس

به گزارش رکنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به جزئیات این خبر گفت: 13مهرماه سال جاری در اثر درگیری و نزاع بین کارگران فروشگاهی در شهرستان شهریار با یک خانواده که جهت خرید در فروشگاه حضور پیدا کرده بودند، دو نفر با ضربات چاقو از نواحی مختلف توسط کارگر فروشگاه مصدوم و ضارب پس از آن متواری می شود.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: برابر بررسی های بعمل آمده مشخص شد یکی از کارگران فروشگاه با یکی از بانوان مشتری برخورد مناسبی نداشته و درگیری از آنجا شروع شده و در نهایت با مداخله سایر کارگران به چاقوکشی و متواری شدن یکی از آنها ختم می شود.

سردار کرمی بیان داشت:در ادامه بررسی های میدانی ماموران پلیس امنیت عمومی، مدیر فروشگاه به دلیل عدم همکاری لازم در بهره برداری از تصاویر دوربین های مداربسته و شناسایی متهمان با هماهنگی مقام قضائی دستگیر می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عامل اصلی درگیری فردی 30 ساله و کارگر فروشگاه و دارای چند فقره سابقه کیفری در خصوص تیراندازی با سلاح، ضرب و جرح پس از دستگیری اعتراف کرد به دلیل بر هم زدن نظم فروشگاه توسط مشتریان با آنها درگیر شده و در نهایت با استفاده از ضربات چاقو دو نفر را مجروح و از محل متواری می شود که پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

سردار کرمی اظهار داشت: استفاده از افراد سابقه دار و مجرم در فروشگاه ها توسط مدیران فروشگاه های زنجیره ای غیرمجاز و غیرقانونی بوده و دستگاه های متولی نیز در این عرصه بایستی مداخله جدی داشته باشند.

کدخبر: 959857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟