قتل مستانه در هفت چنار تهران/ ضربات چاقو وحشتناک بود!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه 13 دی ماه خبر درگیری خونین به کلانتری 111 هفت چنار گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل جرم اعزام شدند.

ماموران در محل جرم با جسم نیمه جان مرد جوانی روبرو شدند که به گفته شاهدین پس از دریگری با دوستانش با ضربات چاقو به  به طرز وحشتناکی مورد حمله قرار گرفته بود که در همان لحظه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان لقمان انتقال پیدا می کند اما متاسفانه با پس از تلاش های تیم پزشکی بیمارستان این پسر جوان زنده نمانده و به کام مرگ فرو می رود، همچنین عامل قتل این پسر جوان همان شب توسط ماموران کلانتری بازداشت می شود.

پس از مرگ جوان، گزارش این قتل به بازپرس ویژه قتل امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی اعلام شد و وی با حضور در سردخانه بیمارستان تحقیقات خود را آغاز کرد.

بازپرس علی مردان در تحقیقات ابتدایی و بنابر تایید و گزارش پزشکان بیمارستان دریافت ضربات متعدد چاقو به قسمت های سر و گردن و خون ریزی شدید علت اصلی این قتل خونین بوده است.

قاتل که توسط ماموران بازداشت شده بود در اعترافات خود به بازپرس علی مردان گفت: شب حادثه من و تعدادی از دوستانم پس از خوردن مقدار زیادی مشروبات الکی از حالت طبیعی خود خارج شده بودیم، نمی دانم سر چه موضوعی با هم دعوایمان شد اما وقتی به خودم آمدم دیدم که چاقو در دستم است و سعید پیش پای من غرق در خون روی زمین افتاده است.

بازپرس ویژه قتل امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امرو جنایی تهران در خصوص تکمیل پرونده این قال خونین دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر  و قاتل را برای تکمیل اطلاعات پرونده به دست کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی سپرد.

کدخبر: 961011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟