مرگ تلخ دانشجوی خارجی در خانه دانشجویی تهران / پلیس وارد عمل شد + علت مرگ

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 18 عصر روز 15 دی ماه امسال صدای وحشت زده مرد جوانی از پشت گوشی تلفن شنیده شد که به فوریت های پلیسی 110 ماجرای مرگ دوستش را اعلام کرد.

خیلی زود ماموران کلانتری 111 هفت چنار برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در لحظه ورود به محل که خانه دانشجویی بود با  تعدادی از دانشجویان اهل کشور پاکستان و شهرهای عربی  روبرو شدند.

در یکی از اتاق های این خانه دانشجویی جسد پسر جوان 25 ساله ای دیده شد در تحقیقات میدانی ماموران یکی از دوستان صمیمی پسر جوان ادعا کرد دوستش شب قبل اقدام به مصرف بیش از حد مواد مخدر کرده  و سپس خوابید و وقتی صبح دیدیم از خواب بیدار نمی شود از پلیس کمک خواستیم.

با توجه به مرموز بودن مرگ پسر جوان بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از اداره 10 آگاهی تهران همراه با کارشناسان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت برای بررسی های بیشتر در محل حاضر شوند.

پس از شروع تحقیقات ابتدایی مشخص شد قربانی یک پسر جوان دانشجوی اهل کشور پاکستان است که برای تحصیل در ایران اقامت داشته و با یکی از همکلاسی هایش اهل کشور عراق با هم زندگی می کردند و شب قبل از حادثه با هم مقدار زیادی مواد مخدر مصرف کرده بودند و بعد از آن دیگر از خواب بیدار نشده است.

در ادامه با بررسی های صورت گرفته توسط تیم تشخیص بررسی صحنه جرم مقدار زیادی مواد مخدر شیشه و کراک نیز در محل کشف شد.

بازپرس براعه  دستور انتقال جسد دانشجوی جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای یافتن علت اصلی مرگ و رفع ابهامات پرونده در دستور کار تیم قضایی و پلیسی است.

 

کدخبر: 961362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟