بازداشت 2 مرد بخاطر پرداخت وام های کذایی در شهریار / شیادان میلیاردی به جیب زدند

به  گزارش رکنا، سرهنگ فضل اله سواری پور گفت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی غرب استان تهران و طرح شکایت از فردی مبنی براینکه فرد کلاهبردار به بهانه ارائه وام با گرفتن چک و سفته از وی اقدام به کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و بهره برداری از اظهارات شاکی، مشخص شد که فردی با ایجاد دفتر صوری تحت عنوان دفتر فروش و تعمیر کارتخوان اقدام به ارائه وام به شهروندان می کند که با گرفتن چک و سفته و سوءاستفاده از مدارک شکات به جای ارائه وام با تهدید به ارائه مدارک داده شده به مراجع قضائی از آنان کلاهبرداری می کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با شناسایی دفتر فروش و با هماهنگی قضائی مسئول دفتر را در شهریار دستگیر و با اعترافات متهم مشخص شد همدست وی در شهرستان رباط کریم مخفی شده که در عملیات جداگانه کلاهبردار دوم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به 8 فقره کلاهبرداری مشابه اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کدخبر: 961641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟