راز جسد مرد تنها در انباری خانه اش ! / در انباری قفل بود !

به گزارش رکنا، ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز شنبه ۱۶ دی‌ماه قاضی موسی رضا‌زاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری نامجو از مرگ مشکوک مرد میانسالی در خانه‌اش باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در انباری طبقه همکف ساختمانی سه طبقه در نزدیکی خیابان سبلان با جسد مرد ۶۱ ساله‌ای به نام قنبر روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی فوت کرده بود.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت مرد فوت شده در خانه موروثی تنها زندگی می‌کرده و چند روزی هم از مرگ او گذشته است.

برادر قنبر که حادثه را به پلیس خبر داده بود، گفت: «این خانه ارثیه پدرم است، اما برادرم در طبقه همکف زندگی می‌کرد و طبقات دیگرش هم خالی بود. چند سال قبل او ازدواج کرد و همراه همسر و دخترخوانده‌اش زندگی می‌کرد تا اینکه همسرش فوت کرد و دخترخوانده‌اش هم رفت و او تنها شد. چند روز قبل با برادرم تماس گرفتم، اما جواب نداد. احتمال دادم برای ترک اعتیادش به کمپ رفته باشد تا اینکه امروز به خانه‌اش آمدم و بوی بدی به مشامم رسید. وقتی رد بو را گرفتم به انباری رسیدم، اما در انباری از بیرون قفل بود. کنجکاو شدم و قفل در را تخریب کردم و وارد انباری شدم. پتویی روی جسم متعفن افتاده بود، وقتی پتو را برداشتم با جسد برادرم روبه‌رو شدم.»

مأموران پلیس در ادامه دخترخوانده مرد فوت شده را شناسایی و از او تحقیق کردند. دختر جوان گفت: «وقتی مادرم فوت کرد از خانه ناپدری‌ام بیرون آمدم و از آنجایی که معتاد به موادمخدر هستم بیشتر وقت‌ها در گرمخانه‌ها و پاتوق خلافکاران هستم. معمولاً هرچند ماه یک‌بار به دیدن ناپدری‌ام می‌رفتم، اما مدتی بود که از او خبری نداشتم.»

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد افراد معتاد و خلافکاری به خانه مرد فوت شده رفت و آمد داشتند و آنجا را پاتوق خود کرده بودند. به همین دلیل مأموران احتمال دادند قنبر در درگیری با فرد خلافکاری به قتل رسیده و قاتل نیز جسدش را به داخل انباری منتقل و در آن را از بیرون قفل کرده است تا ردی از خود به جا نگذارد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را درباره این حادثه و بر ملا کردن زوایای پنهان آن آغاز کردند.

منبع: روزنامه جوان

کدخبر: 961755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟