کشف 2 میلیارد تومان البسه قاچاق در بازار تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی و پخش لباس قاچاق در محدوده بازارشدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در پاساژی در بازار  درحال تخلیه و دپو است که کالاها توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و پخش می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک پاساژ فروش و پخش البسه بوده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی البسه خارجی در محل دپو که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد  7165 ثوب پوشاک زنانه به مارک Mahdi-m ، القاعه و panda  محصول کشور چین بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

 

کدخبر: 963508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟