آتش سوزی گسترده در انبار تولید کفش/ در خیابان خیام رخ داد!+فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه حرق در ساختمان مسکونی خیابان خیام گفت: ساعت 3:19 دقیقه بامداد روز 25 دی ماه خبر آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان خیام پایین تر ازمیدان محمدیه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله ماموران 4 ایستاگاه با تجهیزات کامل در کمتر از 4 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی در ادامه گفت: در لحظه ورود با ساختمان 3 طبقه قدیمی روبرو شدیم که آتش از طبقات بالایی به سمت سقف ساختمان شعله ور شده بود، این ساختمان 3 طبقه از قسمت حیاط تا طبقه 2 محل نگهداری تعداد زیادی لوزام تولیدی کفش از قبل چسب، کارتن و ... بود که همین موضوع باعث تشدید و شعله ور تر شدن آتش هم بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از مشاهده وسعت حریق، عملیات را از کوچه های اطراف این ساختمان آغاز کردند و در کمترین زمان موفق به کنترل آتش شده و از سرایت آن با ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

وی گفت: محل حادثه شعله زنی و سپس لکه گیری شده و در ساعت 6 بامداد تحویل عوامل مربوطه گردید، خوشبختانه هیچ مصدوم و فوتی را در این حادثه شاهد نبودیم.

ملکی در انتها با اشاره به نزدیک شدن سال  جدید و افزایش تولید محصولاتی مانند البسه، کیف و کفش و ... در انبارها گفت: از شهروندان درخواست می کنیم با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و افزاییش تولیدات و محصولات، برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی و یا آتش سوزی حتما نکات ایمنی لازم مانند داشتن خاموش کننده و یا شلنگ آب در محیط کاری و کارگاه ها را  رعایت کرده و همچنین از انباشته کردن لوازمی که باعث ایجاد آتش و یا حریق می شوند خودداری کنند.

کدخبر: 963822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟