مرگ تلخ و همزمان زوج جوان و کودک 5 ساله شان در ال نود + جزییات

به گزارش رکنا، قنبرعلی داداش‌پور دقایقی قبل از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و  اظهار کرد: این خانواده که با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

وی گفت: مرحوم سیدسجاد موسوی که به اتفاق همسر و کودک حدود ۵ ساله از دیدار و تسلی یک خانواده داغدار در لاویج در حال برگشت بودند دچار حادثه شده و بر اثر سقوط به دره هر سه نفر جان باختند.

بخشدار چمستان، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از گزارش مردمی هلال احمر در محل حاضر شد اما فقط توانست اجساد را از دره خارج کند.

داداش‌پور، گفت: ساعاتی قبل نیز رئیس راهداری شهرستان و عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند و علت سقوط را بررسی کردند که متعاقبا اعلام می‌شود.

مسؤول خانه هلال چمستان که خود در محل حاضر بود، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ یک خودروی سواری ال ۹۰ با سه نفر سرنشین از مسیر جاده منحرف و به دره سقوط کرد که هر سه سرنشین عضو یک خانواده در دم جان سپردند.

محمدعلی کلاشی افزود: علت حادثه توسط پلیس و راهداری در حال بررسی است اما خط ترمز باقیمانده و انحراف خودرو ظاهرا به دلیل لغزندگی محور و نا آشنایی راننده از مسیر بوده است.

وی گفت: اجساد این سه نفر با تلاش عوامل هلال احمر از دره خارج و به سردخانه بیمارستان امام (ره) نور منتقل شد تا اقدامات قانونی و تحویل جسد به بستگان انجام شود.

کدخبر: 964117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟