نوزاد عجول در آمبولانس به دنیا آمد / در ملایر رخ داد

به گزارش رکنا، حمید حمزه لویی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر عصر سه‌شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ فایل ماموریت اورژانس زنان به محل ازندریان و در منزل شخصی به آسایار ارسال شد که حین اعزام کد ۱۰/۹۹ اعلام شد.

وی افزود: تیم اورژانس به سرعت به محل اعزام شد که مددجو خانم۲۳ ساله ازندریانی بودو حین رسیدن تیم اورژانس، مادر در حال زایمان بود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر بیان کرد: به علت اهمیت زمان زایمان و همچنین نبود زمان کافی، امکان رساندن مددجو برای زایمان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی نبود و نوزاد به صورت اورژانسی توسط پرسنل پیش بیمارستانی به دنیا آمد.

حمزه‌لویی ادامه داد: زایمان به صورت کاملا استریل با تجهیزات استریل و اجرای تمامی پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با زایمان در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

وی گفت: بلافاصله مادر و نوزاد به صورت سالم و با علائم حیاتی نرمال با مراقبت‌های لازم به بخش زنان و زایمان بیمارستان مهر ملایر انتقال داده شدند.

حمزه‌لویی ضمن قدردانی از پرسنل زحمت‌کش اورژانس ۱۱۵ ملایر، یادآور شد: با تلاش و همت بی‌وقفه پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ملایر و اقدامات به موقع، نوزادی به آغوش مادرش هدیه داده شد.

کدخبر: 964420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟