سرقت میلیاردی زعفران در مشهد / شگردشان چه بود به دام نیوفتید

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده اظهارداشت: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر جلب متهم به کلاهبرداری در حوزه استحفاظی کلانتری هفت تیر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در تحقیقات از شاکی پرونده که متصدی یک شرکت بسته‌بندی و توزیع زعفران است مشخص شد سال گذشته عامل کلاهبرداری با معرفی خود به عنوان مدیر یک شرکت بازرگانی و جلب اعتماد مالباخته، مقدار زیادی زعفران را در قبال چند فقره چک بلامحل به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال خریداری کرده و پس از تحویل زعفران‌ها متواری شده و تلفنش را پاسخگو نیست.

‌نگهبان بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، سرانجام مخفیگاه متهم را در محدوده بولوار هاشمیه ردزنی و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم که خودش را در چنگ قانون گرفتار می‌دید با هیاهو و درگیری ساختگی قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر شد.

وی اظهارکرد: با انتقال متهم به کلانتری ۲ مالباخته دیگر نیز که با همین ترفند از آن‌ها بیش از ۳۰۰ میلیارد زعفران خریداری کرده بودند نیز مرجوعه قضائی خود مبنی بر جلب متهم را به افسر رسیدگی کننده پرونده ارائه کردند.

سرهنگ نگهبان خاطر نشان کرد: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

کدخبر: 965683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟