وحشت در درگیری خونین خیابان شکری مشهد / انگشت مرد میوه فروش قطع شد + عکس و جزییات

به گزارش رکنا،26 آذر گذشته، زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و یکی از اهالی خیابان شکری خبر از نزاع وحشتناکی داد که تعدادی از اتباع خارجی غیرمجاز در یک میوه فروشی رقم می زدند! در پی دریافت این خبر، بلافاصله گروهی از نیروهای انتظامی با هدایت سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)عازم محل درگیری شدند اما عوامل نزاع در حالی از صحنه درگیری خونبار گریخته بودند که 2تن از مغازه‌داران به طرز دلخراشی هدف تیغه‌های قمه و شمشیر قرار گرفته بودند.

با انتقال مصدومان به مرکز درمانی، تحقیقات گسترده ای در این  باره آغاز و مشخص شد که حدود6 تن از اتباع خارجی غیرمجاز به سوی میوه فروشان حمله کرده و آن‌ها را تا سرحد مرگ کتک زده اند. این درحالی بود که بررسی ها نشان داد انگشت یکی از مصدومان این حادثه نیز با ضربه قمه قطع شده است.

بنابراین ماجرای نزاع دسته‌جمعی با سلاح سرد اهمیت ویژه‌ای یافت و ماموران انتظامی با دستورات محرمانه سرهنگ احمدنگهبان(رئیس پلیس مشهد) برای شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع هولناک به طور شبانه روزی وارد عمل شدند. نیروهای  اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری سپاد پس از چندین روز رصدهای اطلاعاتی بالاخره سرنخی از مخفیگاه متهمان را به دست آوردند و در چند عملیات ضربتی موفق شدند در 25 دی گذشته همه متهمان را دستگیر کنند.

بازجویی های تخصصی از عاملان نزاع خونبار نشان داد که همه متهمان با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و به خاطر اختلافات شخصی چنین جنجال هولناکی را به راه انداخته اند.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است: متهمان اعتراف کردند حال طبیعی نداشتند و ابتدا می‌خواستند دو مغازه دار را بترسانند اما درگیری بالا گرفته و آن ها با قمه و شمشیر به جان طرف های مقابل افتاده اند. با معرفی 6 متهم پرونده به مراجع قضایی، تحقیقات در این باره ادامه یافت.

کدخبر: 966054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟