امدادرسانی به 60 نفر حادثه دیده در گردنه سخوید یزد

به گزارش رکنا، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان، با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم امداد و نجات کوهستان تفت به بیش از ۱۲ خودروی گرفتار در گردنه سخوید امدادرسانی شد.

وی افزود: پنج امدادگر و نجاتگر در قالب دو تیم عملیاتی با استفاده از یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو کمک‌دار در گردنه سخوید به امدادرسانی به ۶۰نفر حادثه دیده از برف و باران پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همشهریان از رفتن به ارتفاعات و روستا‌ها خودداری کنند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث، در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

عشقی تصریح کرد: از مردم استان و مسافران درخواست داریم در این شرایط بارش برف،کولاک، لغزندگی محور‌های مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و اگر ناگزیر به تردد بودند از نظر فنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیر چرخ، مواد غذایی و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح جاده‌ها ادامه دارد و تیم‌های امدادی هلال احمر در حالت آماده باش قراردارند.

 

کدخبر: 967066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟